Laatste avond thuis

24 juni 2015 - Amsterdam, Nederland

De voorbereidingen zijn klaar.

Vanaf mei 1000 trainingskilometers gemaakt. Eerst een rondje IJselmeer met Miep. Twee dagen wind mee, over de afsluitdijk heel veel regen en daarna nog drie dagen storm tegen. Als dat geen training is!

Daarna toch een nieuw zadel gekocht, een echte Brooks, natuurlijk een zwarte. Die moest volgens Vakantiefietser Erik 500 km ingefietst worden. Dat heb ik braaf gedaan. Vorig week zat die 500 erop, dus nu is mij gerandeerd dat ik zonder zadelpijn Rome ga halen.

Eigenlijk heb je maar weinig nodig voor een tocht. Een goede fiets, de route zit met 1 klik in mijn telefoon, tassen gevuld met weinig kleding en veel krachtvoer!

Morgen nog een ochtendje werken.  Morgenmiddag vertrek ik!

1. Mirjam:
    24 juni 2015
    Heeeeeeeel veeeeel plezier deze reis......
  2. Tineke:
    24 juni 2015
    Hoi Paulien, zet hem weer op! Rome, de paus, ze weten nog niet wat hun te wachten staat, maar eerst maar eens starten. Heel veel fietsplezier en leuke contacten. Tineke
  3. Jelle:
    24 juni 2015
    Goede reis Plien - we wensen je veel wind in je rug toe, droge dagen, gladde fietspaden, sterke benen en mooie uitzichten. veel liefs van ons allemaal hier.
  4. Keesh:
    25 juni 2015
    Veilige en mooie reis toegewenst met veel grappige avonturen
    zodat we in augustus weer kunnen genieten van je ervaringen.
    keesh
  5. Heleen:
    25 juni 2015
    Hi Paulien, ik wens je heel veel fietsplezier toe, geniet van de mooie natuur, van alle mensen die je ontmoet, maak er iets moois van en zo komt Rome steeds dichterbij, mede door die sterke benen van jou en je positieve blik, gericht op je eind doel.
    Liefs Heleen
  6. Marion:
    25 juni 2015
    Een hele leuke, inspirerende en mooie vakantie! Je hebt je goed voorbereid en nu maar afwachten wat de tocht je brengt. Waarschijnlijk heel veel moois, geniet er van! Liefs, Marion
  7. Frederik en Brenda:
    25 juni 2015
    Met deze prima voorbereiding wordt de tocht naar Rome vast een fantastische ervaring. Heel veel plezier en we blijven je volgen. Dikke kus, Brenda en Frederik