Dag 1 Woerden-Eindhoven.

26 juni 2015 - Eindhoven, Nederland

Na een werkdag fietsen (van 9 tot 5) precies op tijd voor de borrel bij mijn familie in Eindhoven.

Het was een mooie, maar warme dag om te fietsen. Vier bidons weggedronken en met  vijf pontjes  evenzoveel rivieren overgestoken. Die zijn erg fijn, want dan moet je wachten en uitrusten en kijken en genieten en langzaam de haast inruilen voor rust. Bovendien had ik boeiende gesprekken met een ferryvrouw over Griekenland,  vluchtelingen en  mannen. Terwijl dat tochtje toch echt maar vijf minuten duurde.

Het was niet de mooiste route, wel de snelste. Tenslotte wil ik eigenlijk gauw Nederland uit, in Roermond morgen pak ik de echte route naar Rome op zoals die beschreven staan in mijn boekjes. Morgen gaat het echt beginnen!

1. Eefje.fimke:
    go go go
  2. Annette:
    26 juni 2015
    Ik vind het nu al leuk om je verhalen te lezen,
    Groetjes Annette
  3. Eefje:
    26 juni 2015
    Ik verheug me op al jouw reisverslagen Paulien! Heel veel plezier, succes en.....geluk! Xx
  4. Josje:
    27 juni 2015
    Lieve Paulien,
    Wat ontzettend stoer van je dat je opnieuw zo'n lange tocht gaat maken! Ik ga weer genieten van al je verhalen en foto's. Ik wens je een goede reis en mooie gesprekken met de mensen die je op je weg ontmoet. Want, zoals ik bij een werkuitje tijdens het koeknuffelen hoorde: geniet van de momenten dat je even niets 'moet', en neem de tijd voor 'ONT'moeten.
    Goeie reis! !
    Liefs,
    Jos
  5. Loed:
    27 juni 2015
    Was fijn jou te zien en spreken in Weert.,,bon voyage..x
  6. Marion:
    1 juli 2015
    Nu heb ik gezien wat er op je shirt staat! :-)