Rustdag

11 juli 2015 - Caldaro Sulla Strada del Vino, Italië

schrijf je wel of niet een blog op je rustdag?

Ik heb even geïnformeerd bij de jongens van de Tour. Wat doen ze op hun rustdag?

"Een rondje fietsen, beetje slapen, de benen scheren en de media te woord staan" was hun antwoord. Onder de media te woord staan valt het schrijven van het blog dacht ik maar, want verder geen journalist gezien vandaag.

Wel de dag begonnen met een rondje fietsen, naar het dorp Auer/Ora wat ik gister voorbij was gefietst. Door de boomgaarden daarna toe gefietst en me zo nu en dan helemaal nat laten sproeien door de sproeiinstallaties. Alweer kerkje bezocht (wel kaarsjes, geen stempels!) en op terras ouderwets een ansicht kaart geschreven en verzonden! (Iedereen zich maar afvragen aan wie!)

En in de middag gezwommen en geslapen aan het zwembad en wat ijdelheid vooral gewerkt aan het wegwerken van de witte wielrenners bovenbenen. En volgend jaar wil ik ook zon-doorlatende handschoentjes, want met witte handen en bruine armen kan ik Rome toch niet binnen komen.

Kortom als dit mijn zorgen zijn gaat het wel weer goed met me en ben ik geheel gerecupereerd om morgen weer aan t echte werk te beginnen! Lunch in Trento en Rovereto als eindpunt is de planning.

1. Hans p.:
    11 juli 2015
    Zodra de kaart is aangekomen laat ik het je weten!
  2. Rob:
    11 juli 2015
    Dank je wel van die kaart!
  3. Mirjam:
    11 juli 2015
    Ha, je spreekt al over volgend jaar... gaat goed!!!!
  4. Frouco:
    11 juli 2015
    Wit handje verstaat de Paus ook als wit voetje hoor :)
  5. Ans Spel:
    11 juli 2015
    Mmmmm, Strada del vino. Heb je wat lekkers geproefd op je rustdag? Een beetje wijn is krachtvoer; immers die Itakianen en Fransen worden toch heel oud? Veel plezier morgen en doe voorzichtig. Kusje.
  6. Glenny:
    12 juli 2015
    Hoi, ik heb mee gerust en vandaag weer fietsen.
    Succes.
  7. Eddie:
    12 juli 2015
    Hoi Paulien, geniet van je rustdag . Een groet van de bepakte fietser bij Koblenz . Na 8 dagen fietsen even gestopt voor bezoek aan internist in NL. Ga morgen weer verder ri. Bodensee .